duminică, 15 mai 2011

7 SUPERSTITII HAIOASE

Sapte superstitii haioase


Nu am fost niciodata o persoana superstitioasa. Adica, daca o pisica neagra imi taie calea, nu ma refugiez in casa si ma gandesc ca necazul pandeste dupa fiecare colt. Daca sparg o oglinda nu mi-e teama ca urmatorii sapte ani vor fi cu ghinion si daca cucuveaua croncane pe creanga din fata geamului meu, cu siguranta nu o sa mor. Mai jos am realizat o lista cu sapte dintre cele mai stupide superstitii care exista.

7.Ciocanitoarea

Cand auzi ciocanitoarea ca zdrobeste zgomotos scoarta copacului pentru a ajunge la larvele mult dorite, se spune ca o sa ploua cat de curand. Asta ar fi o superstitie tare daca ar fi adevarata – insa eu personal am auzit o gramada de ciocanitori la lucru si niciodata nu a plouat.

6.Oaspete neinvitat

Ai varsat accidental ceasca cu ceai sau cafea? Ei bine, unii oameni spun ca atunci cand se intampla asta, in scurt timp va ajunge un oaspete neinvitat la tine.

5.Gargarita

Nu cred ca este bine sa omori o gargarita. Se spune ca poti avea parte de ghinion daca ucizi aceasta micuta insecta. Chiar daca nu sunt o persoana superstitioasa, cred ca gargaritele sunt simboluri ale norocului si ale primaverii, mult prea gingase pentru a fi omorate.

4.Cioara

Sa vezi o cioara inseamna ca se va intampla ceva rau. Dar daca vezi mai multe? Doua inseamna noroc, trei inseamna sanatate, patru echivaleaza cu bogatie, cinci prevestesc boala si sase aduc moartea (cine naiba sta sa le numere?). Se mai spune ca daca o cioara moare in fata casei tale, cineva apropiat va muri (si daca stau la bloc?).

3.Broasca

Daca o broasca intra in casa ta, inseamna ca iti aduce noroc. Daca vrei mai mult noroc, aduna mai multe broaste! :)

2.Scara

Pfff, ai trecut pe sub o scara deschisa? Ei bine, nu ai de ce sa te temi. Doar treci cu spatele inapoi si superstitia se sparge.

1.Ziua de vineri

Nu schimba asternutul intr-o zi de vineri, ca vei visa urat in acea noapte. De asemenea, nu incepe niciodata o calatorie vinerea, altfel vei avea parte de ghinion tot sejurul. Tot vineri nu incepe sa-ti confectionezi o haina, decat daca o poti termina tot in acea zi, altfel vei fi urmarit de ghinion. Eu as completa cu “ziua de vineri este ziua in care se termina munca si incepe weekend-ul, cine mai are timp de superstitii”.
  SURSA-ASK MEN.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu